Înființează-ți și gestionează-ți PFA online simplu și rapid
Începerea unei afaceri nu a fost niciodată mai ușoară. Ne ocupăm de inființare PFA și îți punem la dispozitie toate instrumentele pentru a îți gestiona activitatea în raport cu ANAF. La cerere, primești asistanță contabilă de la contabili certificați CECCAR, experți în domeniul tău.
Îți înfiintăm PFA GRATUIT
Nu ai de achitat decat taxele la ONRC.
Simplu, fără birocrație. De la distanță, fără deplasări
Facturare electronica eFactura
Semnătură digitală eFactura inclusă
Aplicație pentru evidența rapidă încasari/plați
Arhivă electronică documente in cloud
Îți oferim sediu social
Adio Birocrație! Înființare PFA Simplificată
Soluții complete pentru afacerea ta. Transformă înființarea PFA-ului într-un proces simplu, accesibil și eficient, indiferent de nivelul tău de experiență în domeniu.
De ce să îți înființezi PFA cu eConta?
Rapiditate
Te ghidăm în pregătirea documentelor necesare. Durează doar 10-15 minute. Tu semnezi, iar noi ne ocupăm de restul până la obținerea certificatului de la REGCOM. 100% online. Primești actele in 5-7 zile lucrătoare.
Costuri reduse
Îți înființăm PFA GRATUIT, exceptand taxele REGCOM in valoare de 128 RON. Ai aplcație pentru evidență fiscală PFA de la 19 EUR/lună sau servicii contabile complete de la 39 EUR/lună. Ai inclusiv certificat digital eFactura inclus. Vezi oferta de preț
Instrumentele de care ai nevoie
Ai incluse in abonament aplicație online de facturare electronică, primești si trimiți facturi prin eFactura, ai la zi evidența încasărilor si plaților și registrele aferente și, în plus, primești asistența la depunerea declaratiei unice
Contabili autorizați CECCAR
Poți opta pentru a avea contabilul tău ce se va ocupa de tot ce înseamna contabilitate eliminând astfel riscurile si bătăile de cap. Contabilul tău se ocupă de evidența contabila a documentelor tale, întocmirea registrelor și multe altele.
Cum funcționează înființarea PFA online cu eConta
Descoperă cea mai rapidă cale de a-ți înființa PFA. Simplu, sigur și eficient, te sprjinim în toate formalitățile necesare pentru a-ți economisi timp și pentru a-ți oferi flexibilitatea de care ai nevoie
CONTABILITATE SIMPLIFICATĂ
Servicii Complete pentru Înființarea, Administrarea și Contabilitatea Afacerii Tale
Simplifică-ți Gestionarea Financiară cu Soluțiile Noastre Profesionale
Simplu, fără birocrație
Consultanță inițială gratuită
De la distanță, fără deplasări
Sediu asigurat de eConta, la cerereoriunde în Romania
Facturare electronica eFactura - emiți și primești facturi
Aplicație pentru evidența rapidă încasari/plați
Hai să discutam!
Contabilitate Fără Complicații
Un singur partener, toate serviciile la un loc
Evidență fiscală și contabilitate
Află detalii suplimentareFacturare online integrată cu eFactura
Află detalii suplimentareDocumente în Cloud
Află detalii suplimentarePrețuri competitive și servicii calitative
Află detalii suplimentare
Întrebări Frecvente
Ce documente sunt necesare pentru înființare PFA?
Pentru deschiderea unui PFA ai nevoie de copie de pe actul de identitate sau permisul de rezidență/pașaport și dovada adresei companiei. Dacă nu ai o locație, te putem ajuta prin stabilirea sediului social la eConta.
Cât timp durează procesul de înființare a unui PFA?
Procedura de înființare a unui PFA durează maximum 10 zile lucrătoare din momentul în care avem toate documentele corecte și complete.
Care sunt costurile pentru înființarea unui PFA?
Costul pentru înființarea unui PFA cu eConta este INCLUS in abonamentul eConta. Vei plati doar taxele de la Registrul Comerțului de aproximativ 128 RON, plus taxe poștale, după caz, de aproximativ 7 lei.
Ce este sediul social și cum pot alege unul?
Sediul social este adresa oficială a firmei tale, unde vei primi toate documentele oficiale. Poți alege să utilizezi propria adresă sau să optezi pentru sediul la eConta.
Ce trebuie să fac după înființarea PFA pentru a începe activitatea?
Vei avea nevoie de un cont bancar dedicat, de un sistem de evidența contabila pentru încasări și plăți, de un program de facturare, și – dacă preferi sau ai o activitate complexă, de un contabil. Clienții eConta beneficiază de promoții exclusive oferite de partenerii noștri pentru serviciile necesare antreprenorilor la început de drum.
Ce trebuie să fac pentru un PFA?
Pentru a înființa o firmă nouă, ai două opțiuni: ne lași datele tale de contact și te contactăm noi proces 100% online.