Înființează-ți și gestionează-ți PFA online simplu și rapid

Începerea unei afaceri nu a fost niciodată mai ușoară. Ne ocupăm de inființare PFA și îți punem la dispozitie toate instrumentele necesare pentru a îți gestiona activitatea în relația cu ANAF. La cerere, primești asistanță contabilă de la contabili autorizati CECCAR, experți în domeniul tău.

  • Îți înfiintăm PFA GRATUIT

  • Nu ai de achitat decat taxele la ONRC.

  • Simplu, fără birocrație. De la distanță, fără deplasări

  • Facturare electronica eFactura și semnătură digitală inclusă

  • Aplicație pentru evidența rapidă încasari/plați

  • Arhivă electronică documente in cloud

  • Îți oferim sediu social

Abonament de la19 eur/luna.
începe acum!
Înființare firma
Înființare firmaÎnființare firmaÎnființare firma

Adio Birocrație! Înființare PFA Simplificată

Soluții complete pentru afacerea ta. Transformă înființarea PFA-ului într-un proces simplu, accesibil și eficient, indiferent de nivelul tău de experiență în domeniu.

De ce să îți înființezi PFA cu eConta?

  • Înființare firma

    Rapiditate

    Te ghidăm în pregătirea documentelor necesare. Durează doar 10-15 minute. Tu semnezi, iar noi ne ocupăm de restul până la obținerea certificatului de la RECOM. 100% online. Primești actele in 5-7 zile lucrătoare.

  • Înființare firma

    Costuri reduse

    Îți înființăm PFA GRATUIT, exceptand taxele RECCOM in valoare de 128 RON. Ai aplcație pentru evidență fiscală PFA de la 19 EUR/lună sau servicii contabile complete de la 69 EUR/lună. Vezi oferta de preț

  • Înființare firma

    Instrumentele de care ai nevoie

    Ai incluse in abonament aplicație online de facturare electronică, primești si trimiți facturi prin eFactura, ai la zi evidența încasărilor si plaților și registrele aferente și, în plus, primești asistența la depunerea declaratiei unice

  • Înființare firma

    Contabili autorizat CECCAR

    Poți opta pentru a avea contabilul tău ce se va ocupa de tot ce înseamna contabilitate eliminând astfel riscurile si bătăile de cap. Contabilul tău se ocupă de evidența contabila a documentelor tale, întocmirea registrelor și multe altele.

Cum funcționează înființarea PFA online cu eConta

Descoperă cea mai rapidă cale de a-ți înființa PFA. Simplu, sigur și eficient, te sprjinim în toate formalitățile necesare pentru a-ți economisi timp și pentru a-ți oferi flexibilitatea de care ai nevoie

  1. Consultanță inițială gratuită

    01
    Înființare firma

    Discutăm nevoile tale și îți oferim sfaturi personalizate pentru înființare PFA.

  2. Completarea documentelor

    02
    Înființare firma

    Ne ocupăm de întocmirea și depunerea tuturor documentelor necesare. Tu trebuie doar să ne furnizezi informațiile de bază.

  3. Aprobare și înregistrare

    03
    Înființare firma

    După aprobarea documentelor, înregistrăm PFA la Registrul Comerțului și îți trimitem actele necesare.

  4. Sediu social

    04
    Înființare firma

    Te ajutăm să stabilești sediul social oriunde în România, inclusiv opțiunea de a îți asigura noi sediul social.

  5. Te apuci de treaba

    05
    Înființare firma

    Emiți și primești facturi prin eConta, ai registre contabile la zi, precum și asistența pentru declaratia unică, jurnale, declarații, registre. 

Deschide PFA Online

CONTABILITATE SIMPLIFICATĂ

Servicii Complete pentru Înființarea, Administrarea și Contabilitatea Afacerii Tale

Simplifică-ți Gestionarea Financiară cu Soluțiile Noastre Profesionale

  • Simplu, fără birocrație

  • Consultanță inițială gratuită

  • De la distanță, fără deplasări

  • Sediu asigurat de eConta, la cerereoriunde în Romania

  • Facturare electronica eFactura - emiți și primești facturi

  • Aplicație pentru evidența rapidă încasari/plați

Înființare firma
Lotus Food
Alegand eConta am beneficiat de un pachet complet de servicii la preturi competitive. Calitatea si rapiditatea serviciilor lor ne-au convins ca am facut cea mai buna alegere.

Hai să discutam!

Contabilitate Fără Complicații

Un singur partener, toate serviciile la un loc

Întrebări Frecvente

Dacă nu ai găsit răspunsul la vreo întrebare, un consultant eConta te va suna în cel mai scurt timp.
Vreau să fiu contactat

Ce documente sunt necesare pentru înființare PFA?

Pentru deschiderea unui PFA ai nevoie de copie de pe actul de identitate sau permisul de rezidență/pașaport și dovada adresei companiei. Dacă nu ai o locație, te putem ajuta prin stabilirea sediului social la eConta.

Cât timp durează procesul de înființare a unui PFA?

Procedura de înființare a unui PFA durează maximum 10 zile lucrătoare din momentul în care avem toate documentele corecte și complete.

Care sunt costurile pentru înființarea unui PFA?

Costul pentru înființarea unui PFA cu eConta este INCLUS in abonamentul eConta. Vei plati doar taxele de la Registrul Comerțului de aproximativ 128 RON, plus taxe poștale, după caz, de aproximativ 7 lei.

Ce este sediul social și cum pot alege unul?

Sediul social este adresa oficială a firmei tale, unde vei primi toate documentele oficiale. Poți alege să utilizezi propria adresă sau să optezi pentru sediul la eConta.

Ce trebuie să fac după înființarea PFA pentru a începe activitatea?

Vei avea nevoie de un cont bancar dedicat, de un sistem de evidența contabila pentru încasări și plăți, de un program de facturare, și – dacă preferi sau ai o activitate complexă, de un contabil. Clienții eConta beneficiază de promoții exclusive oferite de partenerii noștri pentru serviciile necesare antreprenorilor la început de drum.

Ce trebuie să fac pentru un PFA?

Pentru a înființa o firmă nouă, ai două opțiuni: ne lași datele tale de contact și te contactăm noi proces 100% online.